čtvrtek 6. února 2014

Nadýchaný perník

Miluji perník. Ale úplně neskutečně. A když je s citronovou polevou, to je teprve balzám na chuťové buňky :) . Měla jsem asi 3 recepty, ale ani jeden prostě nebyl "úúúžasný". A tak jsem hledala a zkoušela, až jsem jej našla. Všem kteří mají chvilku, doporučuji jej vyzkoušet, protože lepší "buchtu" jsem v životě nejedla.

Je pravda, že to není taková ta klasická "rychlovka", je v něm použito spoustu ingrediencí, ale stojí to opravdu za vyzkoušení...



Co budete potřebovat:

2 hrnky hladké mouky
1 hrnek polohrubé mouky
2 hrnky mléka
1 hrnek oleje
1 a 1/2 hrnku cukru
1 čokoládový puding
2 vejce
1 prášek do perníku
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr
3 lžíce holandského kakaa
3 lžíce marmelády nebo povidel
1 lžička skořice
šťávu z citronu

Do jedné mísy smícháme všechny sypké suroviny, do druhé mísy dáme suroviny tekuté, ty pořádně rozšleháme a vmícháme do mísy se sypkou směsí.
Vylijeme na plech vyložený pečícím papírem a pečeme cca na 180°C po dobu asi 40ti minut.

Až perník vychladne potírám citronovou polevou (přesný recept nevím :) vymačkám si šťávu ze dvou citronů a přisypávám cukr moučka až mi vznikne táhlá hmota :)

Přeji všem ať se dílo daří a dobrou chuť!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...