středa 30. dubna 2014

Chvilka relaxu

Mám dneska takovou lenivou, snivou náladu. Míváte ji taky někdy? Já myslím, že každý tuhle náladu zná. Nic nedělat, ležet, relaxovat, nikam nemuset. Krása. Jen já mám tak trošku problém :). Tohle vůbec neumím. Neumím nic nedělat. Neumím odpočívat. Neumím relaxovat. Prostě neumím najet do režimu "off". A všem, kteří tohle umí, závidím.

Pro mě je relaxem háčkování. Ale taky ne vždy. Když mi hoří termíny, rozhodně to za relax nepovažuji. Ale u čeho si vždycky odpočinu je čistota a krása. Víte jak to myslím? Moc ráda se kochám fotkami "útulných" domů. Balzám na duši. Nádhera. Miluji bílou barvu. Je tak čistá. Miluji pořádek. Je tak svěží. Miluji harmonii. Je tak uklidňující. Miluji prostě tento styl života. Ale v našich končinách a dnešní uhoněné době je to skoro nereálné. A ještě víc je to nereálné pro matku dvou malých dětí :D. Přiznám se, že nábytek v celém bytě máme bílý. Ale tím to tak končí. Bílé polštářky jsem už vzdala, protože bílými vydrží vždycky jen ... no prostě chviličku. 

A proto vám dneska přináším pár fotek, na kterých je ráj. Takhle já si představuji ráj. A přesně tam bych se někdy chtěla dostat. Třeba jen na hodinu. A nebo mít jeden pokoj v domě, kde bych mohla jen já a bylo by to tam takto krásné. Ale k tomu bych potřebovala klíč :). Samozřejmě, kdyby to bylo reálné, chtěla bych, aby přesně takhle vypadal jednou můj dům. Ale sny jsou od toho, aby se snily. 

Přeji vám krásné pokoukání. Chvilku relaxu u "čisté krásy".

Barča

Fotkama se kochám na FB stránce ZDE















2 komentáře:

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...