pátek 18. dubna 2014

Jarní barevné kytičky

Jaro bez kytiček je jako zima bez sněhu. Ne, není to pravda. Nevěřte tomu :). Zima bez sněhu se dá úplně krásně zvládnout ( to jsme si ostatně mohli letos vyzkoušet). Ale aby na jaře nic nerozkvetlo? To si dost dobře nedovedu představit.

Jak už jsem psala, miluji jaro a vše co k němu patří. Miluji tu pestrou paletu barev, kterou příroda na jaře maluje. Žlutá, modrá, zelená, růžová, fialová a pak všechny tyhle barvičky různě kombinovat.

Pro dnešní článek mě inspirovala moje šikovná kamarádka. Uháčkovala kytičky, ze kterých jsem byla unešená a musela jsem si jich taky pár domů uháčkovat. Pověsili jsme si je na větvičky buxusu a teď nám zdobí byteček. Mám z nich radost pokaždé, když procházím kolem nich. Cítím z nich spoustu jarní energie.

Raduško, moc děkuji za inspiraci. A pro ty, kteří by si chtěli kytičky uháčkovat také, najdete je na Raduščině blogu





4 komentáře:

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...