sobota 19. dubna 2014

Krémový wrap

Občas potřebuji u háčkování "vypnout". Znáte to taky? Jsou chvilky, kdy nemám absolutně náladu na nějaké drbačky jako jsou aplikace, zdobení a podobné titěrné prácičky. V tu chvíli beru do ruk nějakou příjemnou přízi a háček a pouštím se do wrapu.

Tohle bývá většinou moment, kdy můžu u háčku vypustit úplně všechno. Jedu pořád dokola to stejné, občas otočím :). Pár wrapů mám už za sebou, ale tentokrát jsem chtěla zkusit nějaký jiný. Tak jsem přemýšlela, jaký vzorek vyzkoušet. Wrapík, na který vám dneska vkládám návod, je háčkovaný pro miminko, které se narodí před létem, tudíž jsem chtěla, aby byl vzdušný. Nakonec jsem zvolila vzorek, který jsem vám níže rozkreslila do schématu.

Musím se přiznat, že jsem z wrapu úplně unešená. Je vzdušný, lehounký a moc příjemný. Chystám se, že si z tohoto vzorku uháčkuji letní deku.

Pakliže by jej chtěla některá z vás vyzkoušet, poradím vám, jak na něj.

Nejprve jsem si uháčkovala řetízek. Počáteční počet ok záleží čistě na vás, jak velký wrap budete dělat. Jen taková pomůcka... Základní počet řetízkových ok musí být číslo dělitelné třemi plus jedna - tzn. 9+1=10, 60+1=61, plus 3 řetízková oka jako náhrada za první DS v druhé řadě (snad jsem to napsala tak, že to pochopíte). Dále pokračujeme vzoreček 1 DS + 1 ŘO + 1 DS (to vše do jednoho oka z předchozí řady), následně vynecháme 2 oka a opět jedeme 1 DS + 1 ŘO + 1 DS (viz schéma).

Až máme požadovanou délku wrapu, obháčkujeme ji kolem dokola jednou řadou krátkých sloupků, ukončíme a zapošijeme.
Pokud byste potřebovaly s čímkoliv poradit, klidně mi napište. Ať se vám krásně tvoří. 

Barča










26 komentářů:

  1. nadherny...fakt parada...mozem sa opytat aku vlnu ste pouzila? dakujem

    OdpovědětVymazat
  2. Katarino, moc děkuji, já jsem použila přízi Hosgeldin od Nako baby a háček č.5

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné!!! taky musím vyzkoušet, jsem začátečník a Váš návod je super!!! díky Peťka

    OdpovědětVymazat
  4. Peťko, určitě ji vyzkoušejte, je opravdu moc příjemná a jednoduchá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné, určitě taky vyzkouším :-) Můžu se zeptat kolik jste použila klubíček +- :-) Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na decku 50x70 cm bylo potreba necele dve klubicka, neni za co a dekuji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, můžu se taky zeptat :o) Z bambusových přízí mám "ošahanou" zatím jen Hawai od Toptexu. Myslíte, že je srovnatelná s touto, nebo tahle je příjemnější? A případně, kde jste ji koupila, protože jsem ji našla za přijatelnou cenu jen na jednom eshopu a tam je jen levandulová barva. Děkuji a pěkný prvomájový den :o)

    OdpovědětVymazat
  9. :) vážně krásné.. Nechtěla by jste ty návody natáčet na video ? :)) pro začátečníky jako jsem já by to bylo vážně skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  10. Boženko, Vám už jsem odpověděla na FB, moc se omlouvám, že jsem zde nereagovala, ale nějakým způsobem se mi ty vaše komentáře a komentáře obecně schovávaly. Už to snad bude OK, ještě jednou omluva Barča

    OdpovědětVymazat
  11. A o videa už mne prosila i kamarádka, ale nevím, zda to bude reálné, můžu to někdy vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ano odpovídala :o) Děkuji a nevadí. Já zase koukám, že se mi tady teď ukázaly obě verze dotazu :o) Klidně je smažte :o) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. Baru, nádhera...hned si tě přidám na stránky..o takové úžasné ávody nechci přijít..a moc díky..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inusko, dekuji mockrat. Jak uz jsem jiz psala budu se snazit prispivat. Krasny zbytek tydne Barca

      Vymazat
  14. Děkuji za inspiraci! Už mám svůj levandulový :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boženko, vůbec není za co, budu ráda, když se pochlubíte svým dílkem, krásný zbytek dne přeji :)

      Vymazat
  15. Poradila byste z čeho háčkovat, aby bylo příjemné. Vzdycky tápu ve výběru přízí. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, možností je spousty, tento wrap je háčkovaný z příze Hosgeldin, ale háčkovala jsem i z příze Mercan a příze Bamboo záleží jaká je vaše oblíbená, bavlnu bych pro miminko nevolila, bude to tvrdé
      Pěkné tvoření
      Barča

      Vymazat
  16. Wrap hotovy :-) mozem poprosit mail na zaslanie fotiek? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše je uvedeno v článku projektu číslo 3
      pěkný den :)
      Barča

      Vymazat
    2. pardon :-) dakujem

      Vymazat
  17. Dobrý den, moc krásný vzoreček, přesně něco takového jsem hledala. Chystám se na větší deku (ze čtverečků už jich mám několik, proto chci taky jednu vcelku). Přemýšlím o vhodné přízi a chci se zeptat - jaká je příze Mercan? Četla jsem, že jste z ní už deku háčkovala. Je příjemná a udržuje se dobře? Děkuji moc, mějte se krásně! Petra B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji za pochvalu. Přízi Mercan 100% mužete použít. Na deky na ni nedám dopustit. Je skvělá. Udržuje se dobře. Háčkovala jsem z ní loni deku 200x 120 a je stále jako nová. Ať se dílko podaří B.

      Vymazat
  18. Dobrý den, wrap je nádherný, chystám se na něj a zajímalo by mě, jaká byla spotřeba a délka deky.. Díky za odpověď, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, rozměry a spotřebu si bohužel nepamatuji. Myslím, že to byla necelá dvě klubíčka, ale jistá si tedy nejsem vůbec. A rozměr deky taky netuším :( velikost do kočárku. Už si ani nepamatuji pro koho byla, že bych se zeptala. Omlouvám se Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...