pondělí 21. dubna 2014

Láska jako trám ...

... dneska jsem se zamilovala :). Už pár dní mě držela myšlenka, že vezmu foťák a vyrazím na lov obrázků jarní přírody. Jen tak chodit a cvakat kytky, lístky, barvičky. Škoda, že věda není ještě tak daleko, aby šla  z fotky cítit i ta vůně.

Původně jsem chtěla dětičky nechat manželovi a vyrazit sama, abych měla na focení klid. Ale nakonec jsme si udělali všichni velmi příjemnou nedělní procházku do parku. Užili jsme si spoustu legrace, sledovali včeličky, poznávali kytičky, hledali všechno barevné, co bychom mohli zachytit do obrázku. Popravdě jsem si myslela, že už budu mít trošku smůlu, že jsem to vše krásné v rozpuku už prošvihla. Ale nakonec to nedopadlo nejhůř. Je sice pravda že většina tulipánů už odkvétá, jak si můžete na některých fotkách všimnout, ale i přesto jsou stále okrasou našeho parku.

Jaro je tak krásné. Tak úžasně pestré, barevné, voňavé a povzbuzující. Vše kvetoucí je mou velkou slabinou. Jak už je z mých dřívějších článků znát, miluji tulipány a pokud je to možné, mám je neustále doma ve váze a zdobí náš stůl. Od malinka miluji šeřík. Jeho barvu, tvar i vůni. Na chatě jsem si jej vždy nosila do vázy a dokonce jsme spolu s dědečkem jeden zasadili přímo u chaty. Měl přesně takovou barvu jakou má šeřík na fotce pod tímto článkem. Nejúžasnější vůni pro mně má tmavě fialový a bílý. Ty jsou bezkonkurenční. Až jednou budu velká a budu mít svůj dům, šeřík tam rozhodně nebude chybět. A další mou slabinou je elegantní a vznešená magnolie. Nevím proč. Ale tak nějak mě okouzlila svou dokonalostí a krásou.

Už několikrát mi tohle jaro syn říkal, že včeličky sbírají med. Nějak jsem mu stále nemohla vysvětlit, že nesbírají med, ale pyl, ze kterého se potom med tvoří. Nedokázal to v té své malé hlavičce pochopit. Až dneska při focení třešně k nám přilétla včelička a začala opylovávat květy. Konečně jsem mu mohla ukázat, že v květu opravdu žádný med není a včelička sbírá ten prášek, který tam vidíme.

Dneska jsem s rodinkou prožila super odpoledne. Jako malou ochutnávku vám vkládám fotečky, které jsem "nacvakala". Svět je tvořen z maličkostí a ty je třeba vnímat plnými doušky...

Krásný jarní pohodový den vám přeje Barča























Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...