sobota 7. června 2014

Letní knoflíčková mánie

Dobré ráno milé tvořilky,

máme tu krásnou letní sobotu a já jsem se rozhodla, že vám udělám trošku radosti. Teda doufám :). Určitě už některé z vás ví, že krom toho, že háčkuji a mám blog, mám taky krámek s knoflíčkama. Byla to taková má touha přehrabovat se v něčem krásném. A musím říct, že mi knoflíčky stále dělají radost :)

A protože bych chtěla trochu té radosti přenést i na vás, rozhodla jsem se, že všem zákaznicím, které si budou chtít objednat pár knoflíčků, poskytnout slevu 20% na celý nákup na KRÁMKU.

Co pro to musíte udělat? Stačí na konci své objednávky zadat slevový kód "leto2014". Sleva je platná do konce června.

Přeji vám krásný sluníčkový den a nespalte se :) 

Barča

P.S. pro ukázku pár kousků, které můžete na shopu najít :) B.



























Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

CAL na dámskou kolovou sukni

Krásný den, šikulky,  kdo ještě nepostřehl, jedeme další CAL.  Tentokrát na dámskou kolovou sukni. Sukni s překvapením, protože já sama ji j...