neděle 10. srpna 2014

Věnec z papíru :)

Přeji vám krásnou slunečnou neděli milí čtenáři,

manžel vzal chlapečky dneska odpoledne na výlet, tak mám chvilku na to, abych uklidila, zrelaxovala a splnila nějaké povinnosti. A tak jsem si říkala, že bych zase mohla na něco hodit návod. Háčkovaný návody mám v záloze ještě dva, ale chtěla jsem malinko změnu a taky trošičku rozšířit okruh čtenářů. A proto jsem se rozhodla, že vložím návod na věnec z papíru.

Papírové pletení mi popletlo hlavu pár let zpátky. Prvně jsem dělala košíčky z normálního pedigu a poté jsem se dostala k papíru. Dodnes obdivuji holky (a není jich zrovna málo), které z papírových ruliček zvládnou kouzlit. Já tak dobrá nejsem. Nebo možná by to i šlo, ale chtělo by to hodně trpělivosti a tu já radši věnuji háčkování. Takže z mé lásky k papírovému pedigu zůstaly už jen věnce, ke kterým se každý podzim a zimu vracím. 

Pokud jste zručné, určitě taky vyzkoušejte, protože výsledek stojí rozhodně za to. Pro šikulky, které jsou začátečnice vkládám nafocený návod. Snad bude srozumitelný, pochopitelný a budu ráda, když se mi s výsledkem pochlubíte...

Komentáře k fotkám jsou myslím zcela zbytečné, kdyby někdo potřeboval radu, klidně pište.
Věnce spojuji buď tavnou pistolí nebo herkulesem (v tomto případě fixuji kolíčkama na prádlo, aby se spoje nerozdělávaly. Po upletení věnec barvím mořidlem ve dvou vrstvách a poté lakuji průhledným lakem.

Přeji vám krásný zbytek neděle.





























3 komentáře:

  1. Baru, pletení z papíruje jedna věc, kterou bych chtěla zkusit, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostala. Jsi všestranná! Krásný zbytek neděle! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Radunko, tak třeba letos na vánoce můžeš zkusit věneček ;) tobě taky krásný zbytek neděle Barča

    OdpovědětVymazat
  3. jeden hezčí jak druhý
    ta svíčka by mne nenapadla -děkuji za návod

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...