bandorka

bandorka

čtvrtek 19. února 2015

Panenka Bína



Kdo z vás má Facebook, rozhodně postřehl panenky Lálylála a Bína. Je to teď velký boom. A tudíž neunikly ani mému háčku. Původní základní návod je z ruských stránek TADY. Na internetu koluje mraky různých Bín i Lálylál. Mým úkolem je uháčkovat 10 těchto panenek.


Jak už jsem tady dříve psala, nesnáším sešívání hraček, proto už mám uháčkovaných 5 tělíček i s všema potřebnýma částma a sešívat budu asi až na konci všechny naráz. 

Zjímalo by mě, jestli už jste Bínu/Lálylálu dělaly.


Panenka 

Panenka si zatancuje,
sukýnku si nakrucuje,
vesele se točí v kole,
nahoře je, hned zas dole.



Ještě jsem chtěla napsat:

Dneska ráno jsem vyrazila do Lidlu pro Mascarpone a bylo tak krásné ráno. Relativně teplé, bezvětří a takové svěží. Takže jsem se rozhodla, že od zítřka začnu zase běhat. Je na čase se mnou zase něco dělat. A doufám, že když se zařeknu tady, tak to konečně dotáhnu do konce :) tak mi držte palce.

Mějte krásný zbytek týdne 

Barča


9 komentářů:

  1. facebook mám, návod uložen, jen na ní ještě nedošla řada :)
    a že bych se s tím běháním přidala? jen bych potřebovala někoho, kdo by nade mnou měl dozor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máji, já právě nemám s kým, proto jsem si říkala, že třeba pomůževeřejný slib. Tak pojď :) můžeme jít do toho spolu :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji Niky :) snad se povedou všechny ku spokojenosti dětí.

      Vymazat
  3. Na tuhle panenku se chystám též, je nádherná. A s během jsem na tom stejně, vůbec se mi nechce, totálně jsem přes zimu zlenivěla. Potřebovala bych nad sebou bič nebo někoho, kdo by mě vyloženě vytáhl ven :). Tak běhu (i když u mě je to spíše rychlá chůze) zdar !:). Moniša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, my to pokoříme, můžeme se tu podporovat. Dneska jsem nevyběhla, nějak jsem se zastavila až teď. Třeba zítra. Teď si připadám vycuclá jak citron :) Běhu zdar a lenosti čau :D

      Vymazat
  4. Teď jsem dodělala svojí první hračku - malou Bínu a to sešívání je peklo!!
    Jěštěže má šálu na omotání krku a není to sešívání vidět :-) Hledám u Vás inspiraci na velikonoce a že je na výběr, nevím co dřív :-) hezký den Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O sešívání mi povídejte, nebojte, už se jdu vrhnout na velikonoční háčkování, snad se zavděčím, z lonska je tu elegantní vajíčko a přibude určo něco dalšího. Děkuji moc za komentář :) Barča

      Vymazat
  5. Ta je tak nádherná :-)myslíte,že by jste mi prosím mohla poslat český návod?dcera Nelinka bude slavit 12.7.3roky tak bych ji chtěla něco uháčkovat a toto je bomba :-)prosím prosím :-)

    Ps:já začnu běhat až porodím,čekáme 3tí hočličku v Prosinci,takže běhat budu doma na páse a až bude teplo tak šup ven :-)Držím palce :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča