neděle 21. června 2015

Po roce...

V těchto dnech je to přesně rok, co jsem navštívila Paříž. Tak nějak nostalgická vzpomínka. Bylo tam nádherně, počasí nám přálo a já bych se sbalila a hned jela znovu. 

Zvu vás na virtuální projížďku.


Domov je tam, kde je srdce. A mé srdce je vždy tam, kde právě jsem.

Liang Šun-Jin


Cestování není nikdy otázkou peněz, nýbrž odvahy.

Paulo Coelho



Ze země ke hvězdám nevede vyšlapaná cesta. 

Lucius Annaeus Seneca


Svět je kniha a ti, kdo necestují, čtou jen jednu stránku.

sv. Augustin (354–430)


Projít světem deset tisíc mil je lepší než přečíst deset tisíc svitků.
Čínské přísloví




Půjdeš-li pomalu nebo rychle, cesta před tebou zůstává stejná.

čínské přísloví


Na cestách potřebuješ dobrého spolucestujícího, doma zase dobrého souseda.
čínské přísloví



Cestování je život.

Hans Christian Andersen


Každému připadají hvězdy jiné. Tomu, kdo cestuje, ukazují cestu. Pro jiného jsou to jen světélka na nebi. Pro vědce je to problém k řešení.
Antoine de Saint-Exupéry



Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se, cestuje přes všechny dálky, hlavně k sobě samému…
Jan Werich


Když se chystáte na cestu, připravte si všechno potřebné šatstvo a peníze. S sebou pak vezměte polovinu šatstva a dvakrát více peněz.

Susan Heller


Je lepší něco jednou vidět na vlastní oči, než o tom tisíckrát slyšet z vyprávění.

Probudit se sám v cizím městě patří k těm nejkrásnějším zážitkům.
Freya Stark



Necestujeme abychom utekli od našeho života, cestujeme aby nám neutekl život.

Neznámý


Nelituji žádného dne, kdy jsme byli na cestách!
M. Zikmund



Přeji vám krásný zbytek víkendu :)
Barča


6 komentářů:

  1. Hned bych někam vyrazila...Díky Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Baru.děkuji za nádherný foto výlet. Paříž je můj sen a snad se mi někdy vyplní.Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, ráda jsem vás provedla. Nebojte, sna jsou od toho, aby se plnily, před rokem a 14ti dny to byl taky jen sen, který jsem snila a najednou jsem stála pod Eiffelovkou a divila se, jak je velká :)

      Vymazat
  3. Dobrý den, moc hezké čtení. Paříž je nádherná. Před časem jsme tam byli partnerem na prodloužený víkend, moc jsme si to užili. Byli jsme tam letecky. Na letiště jsme jeli vlastním autem. Je jsme měli trochu problém s parkováním. Nežli jsme objevilitoto parkoviště , tam vše bylo bez problému. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, z manželem máme letět na prodloužený víkend do Paříže. Teď sháníme vhodné parkoviště po letiště Praha. Na internetu jsme jedno zde našli, ale nemáme tímto parkováním zkušenost. Máte-li někdo z Vás poraďte. Předem děkuji. Z pozdravem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...