pátek 21. srpna 2015

Podzimní krásy

zdroj: Pinterest

Dnešní článek budu věnovat vzpomínce na jeden loňský článek. 
Dělala jsem návod na slunečnici a je škoda, 
aby zůstal v zapomnění.

Pomalu ale jistě přichází podzim a k němu slunečnice rozhodně patří.
Neznám optimističtější květinu než slunečnici :)


Máte někde v okolí slunečnicové pole? U nás "na severu"
 jsem snad ještě slunečnice růst neviděla.
Ale když jedeme k rodině na jižní moravu, tak jich tam vídáme spousty.

Možná je to dobře, protože by jim z toho pole moc nezůstalo :)
Musela bych je mít ve váze :)

Kdo by si slunečnici chtěl uháčkovat, návod najdete



Krásný sluníčkový den :)
Barča





2 komentáře:

  1. Baru i já mám slunečnice moc ráda a u nás v polabí žlutá pole bývají. A musím se přiznat- dost často pytlačím :-)
    Návod si moc ráda ukládám - díky :-)
    Měj se moc hezky. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, malinko zavidim :)
      Taky se mej moc hezky
      Barca

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...