středa 7. září 2016

Panenka v kloboučku


V černém lese zvaném Hůrka 
červená se muchomůrka, 
červená se panenka, 
že ji kouká sukénka, 
červená se, moc se stydí, 
že ji soused hříbek vidí.


Ahoj všichni, říkala jsem si, že když je takový zájem o háčkované návody, že bych mohla zkusit i návody jiné.
 Jak už spousta z vás ví, pracuji jako učitelka v mateřské škole.
Velmi často řeším problém, že k danému tématu nemůžu najít pracovní list. 
Buď nikde nic není a nebo se mi žádný nelíbí.
Ve většině takových případech sahám po tužce, a i když nejsem žádná malířka, něco si vytvořím sama. 


A tak jsem si říkala, proč bych to měla schovávat doma v šuplíku, když by se mohla najít alespoň hrstka z vás, která by uvítala, kdybych vám své materiály dala k dispozici. 
Co na to říkáte?

Zrovna včera jsem malovala muchomůrky. Dala jsem jim dvě podoby. Jednou variantou je pracovní list a druhá varianta je šablonková pro další tvoření.
Třeba se vám zrovna tyto Vochomůrky (jak říká náš Štěpa), budou hodit.



Jen bych vás chtěla poprosit, zda byste mohly zachovávat označení mé práce v rožku pracovních listů.
Děkuji moc a přeji vám krásné tvoření s dětmi i bez dětí :)
Barča

P.S. Obrázky by měly být v rozlišení, aby jste si je mohly vytisknout na velikost A4. 
Kdyby byl nějaký problém, protsím napište mi.
 Přece jen něco takového vkládám na blog poprvé. 
Děkuji B.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Háčkované tulipány

Krásné pondělí, šikulky,  před pár týdny jsem vám slíbila návod na háčkované tulipány.  Holky, ten čas tak strašně moc letí.  Já nic nestíhá...