pondělí 5. září 2016

Ranní siesta


"Žij každý den, jako bys právně v něm měl prožít celý svůj život."
V.V. Rozanov

Dneska pro mne zcela nový start dne. Odvedla jsem Štěpánka do školky,
Matýska do školy.
A protože jsem měla ještě nějaké pracovní povinnosti,
vyrazila jsem do kavárny.
Takhle po ránu sedět v kavárně, nemuset nikam pospíchat 
a užívat si ranní siestu...
to opravdu neznám.
Ale líbí se mi to :).
Někdo tak začíná každý den, pro někoho vzácnost.

Přeji vám krásný start nového týdne 
a krásné pohodové pondělí
Barča

P.S. Chystám pro vás několik háčkovaných podzimních návodů ;)

2 komentáře:

  1. Baru je moc dobře, že se umíš zastavit a vychutnat si své chvíle volna. Moc ti takové okamžiky přeji.
    Na návody se moc těším. Přeji ti krásné dny. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, právě, že to moc neumím a vypadá to, že právě přišla asi ta pravá chvíle se to naučit :)
      Na návodech budu v následujících dnech pracovat. Krásné poslední letní dny přeje Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...