neděle 30. října 2016

Deka pro Natálku :)


Krásné nedělní odpoledne.
U nás krásně slunečné, ale my se zatím válíme doma. 
No válíme...
Udělala jsem oběd, zapla myčku, nafotila deku na dnešní článek, zalehla k notebooku, abych ho sepsala... a ? 
Ejhle. 
Už tady byli dva záškodníčci. 
Takže místo smolení článku nastala asi 1,5 hodina lechtání, škádlení, zásahů gumičkama, tahání a zlobení se. 
Už asi nejsem nejmladší nebo co. 
Teď jsem je poslala, ať jdou taky připomenout tatínkovi, že už jsou doma. 


Tatínek to vzal po svém, nahnal je do pokojíčku a musí uklízet, co tam ráno natropili za nepořádek. 
Takže já mám chvilku klidu vám ukázat moji poslední práci. 
Není to tak dávno, co jsem psala, že bych se chtěla pustit do deky. No, nakonec jsem se pustila. 
Do deky pro Natálku. 
Takže ta televizní si bude muset ještě nějakou chvilku počkat. 
Jak už jsem psala - se vzorkama na deku je to težké. 
Zamilovala jsem se do véčkového vzoru, a teď nemůžu nějak najít alternativu, abych nedělala pořád ten stejný. 


Deku jsem háčkovala 3 řady ds, jednu řadu vždy 1 ds 1 řo a 1 ds, nakonec jsem deku obháčkovala krátkýma sloupkama a kolem dokola udělala obloučky.

Doufám, že se deka bude líbit, já jsem sama za sebe spokojená. 
Použila jsem přízi Mercan Batic a háček číslo 4.


Než jsem to tady sepsala, děti douklízely pokoj a zmizely někde venku, já jsem vypsala všechny mailové adresy, které dneska večer rozstříhám a vylosuji z nich jednu z vás. Bylo jich opravdu hodně.

Teď už vám přeji krásnou neděli, 
odpočívejte, protože zítra...
zítra je zase pondělí.
Ach jo.
Mějte se krásně
Barča


10 komentářů:

  1. Baru, deka je SUPER! Krásný barvy. Já se pustila taky do deky... Sotva jsem jednu dokončila. Bude ze čtverců, ještě nikdy jsem ji nedělala, tak uvidíme kdy bude. Ať se ta Tvoje líbí a udělá radost. Eva R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, děkuji, taky se mi ta barvička hooodně líbí :). Deky ze čtverců jsou krásné, ale to sešívání, to je síla, takže jednou... jednou až nebudu vědět, co s časem, tak si uháčkuji veeelkou čtvercovou deku, na to se fakt těším... Ať se ti povede, určitě se pak pochlub, můžeš poslat do mailíku. Krásný zbytek večera Barča

      Vymazat
  2. Díky super návod a ta barvička nemá chybu,najmi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najmi, nevím, jestli se to dá za návod považovat, ale možná některým pomůže. Rozepisovat do detailu se mi moc nechtělo. Děkuji B.

      Vymazat
  3. Barunko a jak je? Bacilouši jsou fuč? Prázdniny utekly nějak moc rychle. U nás určitě.
    Deka je nádherná. Baru, prosím, jak je velká a kolik jsi spotřebovala příze? Asi tak přibližně..
    Zrovna zítra předávám kamarácce soupravičku pro Magdalenku. Dětem doma se nejvíc líbí hrkátko, které dalo nejméně práce :-)
    Dodělávám megakoš a přemýšlím,. že je nevyšší čas pustit se do Toníčků a dalších krás, tajně, aby děti neviděly a bylo překvápko a co děti vidět mohou, asi opět šátek... Deky se bojím. ale kdy jindy než nyní? Vánoční pečení daleko, venku brzy tma a večery (konečně) dlouhé tvořící, jupí:-)
    Krásný večer a klidný začátek nového týdne. Dva a půl týdne a máme zas volno, hurá.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, je mi lépe, ale 100% to není, no ještě nahřívám, snad už to bude dobré. O prázdninách ani nemluv, ani jsem se nenadála a je neděle večer.
      Velikost deky je cca 80x 90 cm a spotřebovala jsem tak tak 4 klubíčka. Raději vem jedno navíc. Je to dečka do kočárku.
      No háčkuj, háčkuj, mne včera přemohla touha a už mám sepsaný návod na takového vtipného andílka. Ale nemám flees na křidélka, tak ho dodělám až zítra. Dneska ještě budu dělat bačkůrky k té dece. Tma je sice brzo, ale já se k háčku dostávám až děti leží a mám všechno hotové. Přeji ti krásný začátek nového týdne a ať to jde pěkně od ruky :) Barča

      Vymazat
  4. Barunko deka je nádherná. Barvička parádní, ty sladké miminkovské mi nějak poslední dobou nejedou.😉..A na stejné vlně budeme pokračovat??
    U mne pondělí dobrý.. Budu po noční odpočívat😉.Tak posílám mnoho pozdravů z noční❤❤ Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, já budu pokračovat dneska nebo zítra návodem na andílka. Musím ještě dneska sehnat flees na křídla :) a pak mne čekají ponča, ty mi zaberou asi celý listopad, takže fakt netuším, jak budu stíhat ostatní věci. Do toho ještě netuším, jaký bude další projekt :) nějak se to toho zase zamotávám :D krásně si odpočiň po noční Barča

      Vymazat
  5. Naozaj krásna deka, v nádherných farbáh, fialovú mám veľmi rada, predtým sme mali jednu stenu v obývačke fialovú, ale presťahovali sme sa a farba na našej novej stene sa z plánovanej fialovej zmenila na bordovú (omyl pri výbere odtieňu), takže musím meniť doplnky :-D. Na deku sa určite odhodlám (niekedy v budúcnosti), tak bude podľa tohto návodu (za ktorý veľmi pekne ďakujem), ale ladená v bordových odtieňoch. Prajem krásne dni :-) Lucia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já měla v obývák taky do fialové, nebo spíše to byla fuchsiová. Bordó jsem měla v ložnici, ale brzo se mi omrzela, na mne je ta barva moc divoká. Teď všechno ladím do přírodních tónů. Takže i má další deka (po tom, co dodělám všechny resty) bude ve smetanové. Vzoreček musím ještě promyslet :) krásné dny také tobě B.

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...