čtvrtek 20. října 2016

Dešťové kapičky

Zdroj: Pinterest

"Člověk, který s tebou bude tancovat v dešti, půjde vedle tebe i v bouři."

Zdravím vás při dnešním deštivém čtvrtku. 
Teda alespoň u nás prší od samého rána.
Já osobně déšť miluji. 
Proč? 
Nevím.
Snad pro jeho energii.
Trošku mne mrzí, že poslední dobou je dešťů málo. 
Jako malá i jako mladá jsem s kamarádkama v dešti tancovala.
Miluji jej pro jeho kouzlo.
Je důležitý pro přírodu i pro lidi.
Na okna maluje famózní obrazce. 

Zdroj: Pinterest

Dokázala bych hodiny sedět a sledovat, jak stéká po okně kapička vody. 
Cestou potká druhou kapičku...
chytne jí za ruku a společně utíkají dál.
Občas je jim do cesty připlete další kamarádka, která se k nim s radostí přidá.

Zdroj: Pinterest

Zase bych chtěla být ta holka bez zábran, která vyběhne na ulici a v dešti si zatancuje. 
Ale obvám se, že bych mohla skončit v blázinci. 

"Nechceš-li celý život čekat, až přestane pršet, musíš se naučit tančit v dešti. "


Déšť (Blues pro bláznivou holku)
Václav Hrabě

Na horkých střechách zasyčel déšť
jako když hoří suchá tráva
Promoklá tramvaj odbíjí šest
Na město tiše poprchává

Jdu sama v dešti Za řekou hřmí
Ne nevadí mi zmoklá hlava
Jen se mi zdají bláznivé sny
že prší na město voňavá tráva

Potichu si zpívám
do rytmu deště
náhodná slova
o zmoklém městě
Jdu Nevím vůbec kam
a s každou kapkou
zas znova začínám

Pod polštář dám si až půjdu spát
blues o dešti v němž voní tráva
Snad se mi bude celou noc zdát
že venku tiše poprchává

Zdroj: Pinterest

Krásný deštivý čtvrtek 
Barča

12 komentářů:

  1. Bojím se vůbec něco psát, abych nepokazila to krásno, jemno, pokojno.
    Díky díky díky, Barunko.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. I já moc děkuji za tak nádherné ráno..
    U nás ani kapka, já si však počkám. Měj krásný den jako my díky tobě, paa❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. BArčo, u nás lije jako z konve! Vyběhla jsem ven s foťákem a pár fotek, pro mě hezkých fotek, bylo hned na světě (a hned i na blogu :-) ). já také déšť mám ráda, ale jen koukat na něj z domu :-) Krásný deštivý čtvrtek, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji. Mrknu k tobě na blog hned jak budu mít čas sednout k pc. Neboj taky mne ta romantika prešla, když jsem dobíhala s deštníkem a promočenýma botama autobus 😂
      Krásný zbytek týdne Barča

      Vymazat
  4. Déšť ti holka smáčí vlasy,
    z tvých očí zbyl prázdnej kruh.
    Kde je zbytek tvojí krásy,
    to ví dneska jenom Bůh....

    Také mám déšť moc ráda a jsem asi jedna z mála žen, která chodí bez deštníku. To už musí být, abych si ho vzala :). Pocity mám podobné...courat se bosa v dešti, šlápnout do každé kaluže...nastavit tvář dopadajícím kapkám...ale jak píšeš, asi by jsme skončily v blázinci =o). Baru užij si krásný víkend ať už s deštěm nebo se Sluníčkem. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, třeba se nám zase poštěstí. Děkuji mockrát :)

      Vymazat
  5. Kráásne, ako píše Bohunka - ďakujem Barči.
    Mám rada pokojno, clivo, veď je to s príslubom pozitivneho,...akurát sa nevieme obliect a obut, potom brlbleme :-)) Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, škoda, že už si takovýchto věcí neumíme užívat v dnešní uhoněné době a neumíme si z nich brát energii. To by bylo na světě krásně :) Krásné dny B.

      Vymazat
  6. Drahá Barča, váš blog som objavila nedávno náhodou, keď som hľadala návod na čiapku pre môjho nezbedníka. A ako to už u mňa býva, ak ma blog zaujme (a váš ma teda zaujal), prelúskam ho pekne príspevok za príspevkom od začiatku až dokonca. Váš blog je krásny a inšpiratívny a ja sa sem budem rada vracať. Prajem vám mnoho úspešných a kreatívnych dní, doma aj v práci. Už sa teším na ďalšie krásne články. Lucia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ani nevíte, jak moc jste mně potěšila. A jestli jste opravdu přelouskala všechny články.... tak jak by řekly mé děti ze školky... tak to jste hustáááá :-D moc děkuji. Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...