čtvrtek 6. října 2016

Giveaway ode mne :)

 
Zdroj: Pinterest

Je to vůbec možné? 
V sobotu jsem s klukama sedla na terasu a po třech minutách jsem se zvedala s tím, že jdu dovnitř do domu, protože  sluníčko do mne upíralo své paprsky takovou silou, že se nedalo vydržet. 
A dnes? Včera? Den předtím? 
Normálně u nás v noci mrzlo. 
A když jsem večer sledovala web kameru z Lysé Hory, kde byla šílená chumelenice, říkám si "Co se to děje?" 
V létě bylo chladno. 
Moje děti pomalu neví, co je to sníh. 
Já si přeji, aby zase bylo v létě teplo a v zimě zima, aby v zimě sněžilo, na podzim se barvilo listí a šeřík rozkvétal na jaře (zrovna v pondělí mi tchán posílal fotku, že jim šeřík teď rozkvedl). 

Každopàdně proč píšu je jasné už z nadpisu. 
Slíbila jsem, ze jakmile se přiblížíme půlmiliónu shlédnutí, připravím pro vás dáreček. 
Dáreček mám připravený, ale nebudu prozrazovat co v něm je. 
Jen naznačím, že v něm bude něco milého zpod mého háčku, něco na mlsání a něco praktického ;) prostě takový balíček s překvapením. 
Do 500 000 shlédnutí chybí něco málo přes 20 000, ale vzhledem k rychlosti, jakou to teď přibývá odhaduji, že se přes pětistovku přehoupneme během příštího týdne. 
Co musíte udělat? Stačí do komentáře pod článek napsat váš email a třeba mi připište, jak jste se o blogu dozvědeli. Zůčastnit se může úplně každý. Čím víc vás bude, tím to bude zajímavější. 
A vzhledem k tomu, že stále mi někdo píše, že blog objevil až teď, budu ráda, když jej budete sdílet. 
Třeba na svém blogu nebo na svém profilu (tohle není povinnost).

A to je vlastně pro dnešek všechno. Ještě snad... děkuji vám všem, kteří mi dodáváte sílu psát další a další články. Ať už tím, že čtete, komentujete nebo chválíte. 
Moc si toho všeho vážím. 
Díky!!

Zdroj: Pinterest

Přeji vám krásný zbytek týdne 
Barča

115 komentářů:

  1. Baru, u nás se to počasí také tak mění... Na blog koukám už dlouho a ani nevím, kdy a kde jsem jej uviděla poprvé.
    email marie.hartlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji za tvůj komemt i účast. Doufám, že se to počasí ještě umoudří ;) B.

      Vymazat
  2. Milá Báro, moc gratuluji k takovému úspěchu!
    Jak jsem přišla na Tvůj blog? Asi z nějakého odkazu na jiném blogu, já fakt nevím,ono je to už dost dlouho.... Občas jsem nakoukla, ale tím, že letos dost marodím a v červnu jsem konečně nemocnice vyměnila za doléčování doma, mám teď od září, kdy jsou děti ve škole, spoustu volného času a chodím na návštěvu blogu pravidelně. Je to tu hezké, útulné a těch nápadů na tvoření!
    Co se týče počasí, jsem na tom nějak stejně... Z léta jsme rovnou přešli do zimy...
    Mnoho dalších čtenářů a nápadů přeje Dani ( tremesnaci@atlas.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, doufám, že tvé se tvé zdravíčko brzy umoudří a budeš v plné síle. Děkuji za věrnou čtenářku :-*

      Vymazat
  3. Ano, ano, příroda trošku blázní, ale nepěkné počasí nám dává příležitost zachumlat se někde v teplu domova a vzít do ruky háček, bláznivě teplé počasí zase nabádá k usazení ve stínu...a jak jinak než s háčkem :-) Jsem ráda, že jsem "objevila" Váš blog a nacházím zde inspiraci, jak vyplnit vzácné chvilky volna a klidu. Děkuji za to, že jste a že se s námi (méně nadanými) dělíte o svá dílka! A abych nezapomněla - o existenci blogu jsem se dozvěděla v jedné háčkovací skupince na FB ;-) Lenka dvorakova-lenka@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, kéž by nám i naše dnešní uspěchaná doba dala prostor k tomu, abychom se bez výčitek mohli zachumlat pod deku a úžívat si too, že je chladný podzim/zima

      Vymazat
  4. Blog jsem objevila až teď díky facebooku. Vypadá moc pěkně. Můj mail je nikolaoss.trojtecka@seznam.cz. Díky za soutěž a přeji spoustu dalších návštěvníků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, moc děkuji a jsem ráda, že jsi můj blog objevila, třeba se ti tady zalíbí a stane se z tebe věrná čtenářka ;) děkuji za účast v giveaway B.

      Vymazat
  5. Milá Barunko, v první řadě ti chci pogratulovat k Tvému půlmiliónu. A popřát Tvému blogu mnoho dalších spokojených návštěvníků..I když dlouho přemýšlím, tak opravdu nevím kdy jsem k tobě nakoukla poprvé. Ale pár let už to bude viď. Ono to tak nějak rychle utíká... A chodím k tobě moc ráda, jsi mojí velikou inspirací.
    Je pravda, že jsem nikdy nic nevyhrála - ale co kdyby :-) -můj email znáš.Přeji ti krásné dny i v té zimě.Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Zdeničko, když tak čtvu tvůj koment a přemýšlím, že blog jsem založila v únoru 2014, tzn., že blog už bude mít v únoru 3. narozeniny. Ale jak sama dobře víš, byly slabší chvilky, kdy jsem to málem vzdala, uvidíme, zda se mi podaří to tentokrát už na delší dobu nevzdat. Moc ti děkuji :-* B.

      Vymazat
  6. Milá Barunko, ano přesně, před týdnem jsme před sluníčkem utíkaly a nyní už musíme topit a z šortek do bund a rukavic.
    Kdysi jsem hledala nějaký návod a dostala jsem se k tobě zůstala tu. Jednak jsme krajanky, mám moc ráda kolo a běh a těším se, až povyroste malý princ a zas se vrátím k pohybu a hlavně tu máš hodně krásné inspirace a neváháš se podělit o návody. Za to ti patří velký dík a obdiv.
    Krásné dny navzdory rozmarům počasí a velká gratulace k takové návštěvnosti.
    Bohunka zavináč naiser tečka cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji moc. Běh miluji také, ale poslední dobou není času ani nálady, tak snad... to zase brzy přijde. 15.10. mně čekají závody :-/ tak snad to zmáknu nějak odběhnout. Dokud mne budou napadat další a další návody, určitě budu přidávat

      Vymazat
  7. jéj, to je pekné prekvapenie v tomto upršanom dni, rada sa zapojím do súťaže. Tento blog som objavila vdaka 66jana, kde som sa zatúlala.
    Staniela27@gmail.com
    pekný, aj ked od nás veľmi upršaný a studený deń prajem
    Stanislava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stani, moc děkuji za účast. A jsem moc ráda, že jste se zatoulala. K odpovědím jsem se dříve nedostala, ale upršené dny stále ovládají podzimní dny. B.

      Vymazat
  8. Krásná giveaway bylo by mi ctí mít něco háčkovaného od Tebe :-) znala jsem Tě ještě předtím než vůbec nějaký blog vzniknul, dokonce ještě předtím než jsi začala háčkovat a psát tyhle úžasné návody :-) desejka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde jsou ty časy, kdy jsem tvrdila, že něco tak složitého, jako je háčkování nemohu nikdy zvládnout. Když jsem napotřetí zdolala svou první čepičku, bylo jasno. Všechno šlo bokem a zůstal mi víceméně jenom háček a mraky klubíček, kterých není nikdy dost. A moc mne těší, že jsem tě taky nakazila. Protože i já pamatuji na tvoje první boje s prvními kousky a teď zvládáš takový krásný kousky. B.

      Vymazat
  9. Pane jo, půl milionu! Gratuluji:-) Kde jsem poprvé narazila na blog nevím, ale jsem ráda, že jsem ho našla:-) Pěkný podzim přeji. Lucie (lucajdytvoreni@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, děkuji, ono s těma číslama je to zvláštní. Je jednu stranu to moc není, na stranu druhou vím kolik moc to dalo práce, takže vím, že je to opravdu ooobr číslo. Děkuji za tvou věrnost B.

      Vymazat
  10. Barunko, děkuji ya váš blog. Už ani nevím kdy jsem jej objevila... Dávno tomu. Nejsem bloggerka, ale ráda se brouzdám na stránkách plných inspirací. Díky za návody.
    Přeji krásný slunečný podzim. To přijde... Věrka
    verkasklenarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuji, jsem ráda, za každou věrnou čtenářku :-*
      taky ráda brouzdám po ostatních, ale času je málo. Krásné dny Barča

      Vymazat
  11. Ja prispecham s pranim dalsiho pul milionu shlednuti ;) blog jsem objevila nedavno na FB ve skupince Hackovani a hned jak se dopracuji ke zprovozneni sve stranecky Vas urcite nasdilim. Hezky den a spoustu hackoinspirace preje Kacka. Krampolinka@krampolinka.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, moc děkuji a přeji, aby i vaše stránka měla spousty čtenářek, pak určitě dejte vědět, ráda mrknu :) Barča

      Vymazat
  12. Půl melounek, hezké číslo Baru, tak hodně čtenářů aby se půlka změnila v celý.
    přeji krásný podzim. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, děkuji, na to si asi ještě chvilku počkáme, ale jednou... jednou tam určitě docupkáme :) B.

      Vymazat
  13. jo a ještě meil
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. U nas je tedy docela zima prsi, nemam uklizenou zahradu, dneska jsem vylovila nase dva karasky z jezirka uz bylo na case. Doufam ze bude jeste nekdy chvilku hezky abych to doklidila. Jak jsem se dozvedela o blogu? Jo uz vim z projektu na FB ☺Hezky den Radana venkovanka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduško, ani mi nemluvte, manžel dneska teprve začal vypouštět bazén :) dopoledne jsem rychle něco poklidila, ale stále toho moc zbývá. Krásné dny Barča

      Vymazat
  15. Půl milionu!!! No to je teda číslo.Já na tvůj blog narazila náhodou a nedávno. Ivana.ciz@post.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc mně těší, že jsi narazila. Snad se ti tady bude i nadále líbit Barča

      Vymazat
  16. Blog jsem objevila nedávno, odkaz na fb ve skupince háčkování a hned jsem si ho zamilovala :-) kekina9@seznam.cz hezky deštivý den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mne těší vaše zamilování. Děkuji <3 Barča

      Vymazat
  17. Blog sleduji už dlouho, máte tu moc krásné věcičky. Takže už ani nevím, kde jsem na něj narazila. A k počasí. ... popravdě divné, minulý týden v tílku a kraťasích ☺, dnes hledám zimní bundu. �� katerinakoptova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, to nevadí, že nevíte, důležité je, že jste na něj narazila a líbí se vám tady, moc mne to těší. Krásné podzimní dny a děkuji za vaši účast na giveaway B.

      Vymazat
  18. Odkaz na blog jsem našla na FB, už je to delší doba, pak jsem na něj zapomněla a před nějakým časem jsem tu opět nakoukla a teď nakupuji pravidelně a sbírám inspirace k háčkování, nebo jen čtu Vaše příspěvky. gab.did@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...chtěla jsem napsat nakukuji né nakupuji, pardon..

      Vymazat
    2. Gábi, ono i mé psaní bylo na chvilku zapomněno, snad už se mi to nestane a blog už bude fungovat tak, jak by měl. Děkuji za váš návrat ke mně :) B.

      Vymazat
  19. Já jsme objevila na fb ve skupince Crochet with Love aneb Háčkování s láskou.A ještě určitě i jinde ve skupinkách s háčkování.Přeji další půl milion.A meil 011blanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, děkuji moc, jde vidět, že sdílení v háčkovacích skupinkách prostě vede ;) Barča

      Vymazat
  20. :) Blog znám už delší dobu...znám ho asi od doby, kdy jste vydala návod na hvězdičky, které jsem potom podle návodu udělala. Vyzkoušela jsem více návodů odsud, protože jsou krásně napsané a jde to podle nich skoro samo. Ráda čtu nové příspěvky a vracím se k návodům. Přeji plno dalších návštěvníků! Můj e-mail : hackomaniacky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se vám návody ode mne líbí, už se těším až letos zase pár kousků na stromeček přibude a že vyzkouším i zvonečky a nějakého anděla. Děkuji za účast. Barča

      Vymazat
  21. Na Váš blog jsem narazila při hledání inspirace a návodů a minimálně jednou týdně se semka vracím :)
    jana1bystronova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc mne těší, že se vracíte ráda. Přeji vám krásné podzimní dny Barča

      Vymazat
  22. Krásný blog, ráda se inspirují a už ani nevím kde jsem na něj narazila, nejspíš mi poradila kamarádka háčkařka. Díky za Vaši snahu, nápady a inspirace. Email: Silvie.labancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, moc děkuji za chválu. Přeji krásné dny Barča

      Vymazat
  23. Krásný blog, ráda se inspirují a už ani nevím kde jsem na něj narazila, nejspíš mi poradila kamarádka háčkařka. Díky za Vaši snahu, nápady a inspirace. Email: Silvie.labancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. já vlastně ani nevím, kdy jsem se na váš blog koukla poprvé, ale od té doby koukám docela často :) Simona
    zobacova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Baru,nejdříve gratuluji k takové návštěvnosti.
    Na tento blog jsem se dostala z odkazu z jiného blogu-už je to déle ani nevím od koho a od té doby jsem stálá vaše čtenářka.
    Pěkný den.Lenka C.
    j.cohorna@worldonline.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji a líbí se mi, že v dnešní celkem sobecké době jsou stále lidé, kteří se navzájem podporují. Děkuji vám za věrnost Barča

      Vymazat
  26. Barco ja tvoj blog sledujem už dávno vďaka háčkovacej skupine a ďakujem za množstvo nápadov :) Martina.lackova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji mockrát, jsem za to moc ráda, budu se snažit i nadále vymýšlet nápady na tvoření Barča

      Vymazat
  27. Blog jsem objevila nedávno na doporučení kamarádky :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bety, to jsem moc ráda, těší mne to. Krásné dny Barča

      Vymazat
  28. hanach84@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Rada Tvuj blog uz nejakou dobu sleduju az z Holandska, nevim jak dlouho. Par navodu jsem vyuzila. Je fakt, ze jsem jeste nikdy neposlala zadnou fotku udelanyho vyrobku, musim to napravit.
    Svuj email neuvadim,nemam s tim dobrou osobni zkusenost. Zdravim Alice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice, tak to je celkem dálka, moc mne těší, že mám pravidelné čtenářky i takhle daleko. Díky moc. S emailem to vbc nevadí, zařadím tě normálně do losování a kdyžtak bys mi pak poslala mailík do zprávy. Krásné dny Barča

      Vymazat
  30. DOBRÝ DEN JAK JSEM VÁS OBJEVILA A KDY TO FAKT NEPAMATUJI,ALE URČITĚ TO BYLO NA FACEBOOKU,TO JE SUPER PŮL MILIONU ZHLÉDNUTÍ TAKŽE PŘEJI CO NEJVÍC NAVŠTĚVNÍKŮ A DÍKY ZA SOUTĚŽ I KDYŽ JSEM NIKDY NIC NEVYHRÁLA,ALE CO KDYBY NÁHODOU,ŽE,MĚJTE SE MOC HEZKY A UŽ DE TĚŠÍM NA DALŠÍ PŘÍSPĚVKY ZDRAVÍM Z TÁBIRA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář i účast, akorát není uvedeno ani jméno ani mailík, prosím kdyžtak alespoň nějaký kontakt. Díky moc :) Barča

      Vymazat
  31. Ahoj, já jsem se dozvěděla o blogu z FB skupiny Háčkování pro začátečníky. Ráda si počtu a mrknu se, ale jsem spíš takový tichý pozorovatel, moc se neprezentuji. Možná je čas na trochu změny :-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, rozhodně je čas na změnu, doba si to vyžaduje :) Budu se těšit. Barča :) kdyžtak prosím doplňte mailík

      Vymazat
  32. Zdravím,blog jsem nalezla díky jinému blogu Martia.Tam jsem Vás našla a chodím stále.Líbí se mi návody na háčkování,jelikož moc toho neumím.Tak podle návodů zkouším některé věci.A gratuluji tak velkému počtu shlédnutí.ciharovajan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ten blog ani neznám, mrknu na něj :) děkuji za tip. Já před pár lety neuměla ani držet háček, takže nezoufejte :) Děkuji Barča

      Vymazat
  33. Ahoj Baru,
    já už ani nevím, jak jsem blog objevila :-) Asi jsem hledala nějaký návod na háčkování :-)
    Za návody moc děkuji! Teď jsem dělala čepičku z křížených DS a mám rozdělanou děkuji inspirovanou Tvým vzorečkem :-) .
    SiskovaJolana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava "mám rozdělanou DEKU" :-)

      Vymazat
    2. Jéé, Joly, moc děkuji, že i ty patříš k mým čtenářkám... Až bude deka hotová, určitě se těším na výsledek. Taky jsem se pustila včera do deky, až jsem dodělala 25. řadu, zjistila jsem, že se mi zužuje, takže to musím celé vypárat a začít znova. Barča

      Vymazat
  34. Mám ráda blogy s různými návody na tvoření. Tak jsem objevila i ten váš. Přeji vám ještě mnoho spokojených čtenářů. Ingrid.Petrikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mám ráda blogy s návody na různé tvoření. Takto jsem objevila i ten váš. Přeji vám ještě velkou spoustu věrných a spokojených čtenářů. Ingrid.Petrikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Váš blog jsem objevila minulý týden a je skvělý! A jak jsem na něj narazila? Přes háčkovací skupinku na fb. Přeji pěkný zimopodzim :). pralina@inmail.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas si říkám, že moc spamuju, ale pak mne překvapí, že po tolika nasdílených článcích jsou stále noví a noví, kdo o blogu ještě neví. Díky moc B.

      Vymazat
  37. Váš blog mám velmi rada...objavila som ho len nedávno cez jednu skupinu na FB. Krásne jesenné dni prajem. katarinaresovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Já už na Váš blog koukám tak dlouho, že si ani nepamatuji, jak jsem se k němu doklikala... :) a jsem moooooc ráda, že opět žije! beduinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda i já, že žije a to díky vám všem. Doufám, že já to zase nevzdám, díky moc B.

      Vymazat
  39. Dobrý večer, Váš blog jsem našla asi před třemi lety, když jsem hledala inspiraci na čepičku pro dcerku. Čili přes google :) Blog máte moc pěkný a na čepičky podle Vašich návodů došlo až tento podzim. :) Ráda si ho pročítám, když je chvilka času :) nejsem sice pravidelná čtenářka, občas sem zavítám a čtu co je nového. Je toho spousta, co bych chtěla vyzkoušet z Vašich návodů. Inspirace mnoho. Děkuji za tento pěkný blog a přeji mnoho dalších nových čtenářů. Přeji krásný víkend a také krásný podzim. :) jitakyral@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, a moc mne těší, že jste se pustila do čepiček ode mne. Já mám taky v zásobě tolik věcí, které bych chtěla vyzkoušet.... třeba... někdy... na ně dojde. Ale vše určitě nikdy nestihnu. Krásný podzim i vám Barča

      Vymazat
  40. Já jsem tenhle blog našla náhodou - přes dva jiné blogy, když jsem jen tak nakukovala na to, co má kdo v oblíbených. Takže vlastně nejsem pravidlený čtenář... (a k tomu půl milionu shlédnutí jsem moc nepřispěla)
    S.voskova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé jedno shlédnutí přispělo k tomuto číslu, takže i vy na tom máte zásluhu. A třeba se na té druhé půlce budete podílet víc, budu určitě ráda :) B.

      Vymazat
  41. Moc gratuluji k takovému číslu :-) o tvém blogu jsem se dozvěděla, když jsem hledala nějakou inspiraci na tvoření. Moc se mi líbí a ráda se nechám inspirovat i do budoucna :-) vaculova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, jsem ráda, že jsi se o něm dozvěděla, děkuji ti moc a doufám, že do budoucna nezklamu. Barča

      Vymazat
  42. Gratuluji k hezkému číslu na blogu. O Vašem blogu jsem se dozvěděla na FB v jedné skupině. Od teď budu ráda Vašim návštěvníkem. Přeji hezkou sobotu.
    Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, budu moc ráda, ještě poprosím o mailík nb nějaký kontakt, abych popř. mohla kontaktovat děkuji B.

      Vymazat
  43. Přeji dobrý večer, váš blog jsem objevila díky Zdeňce Zachové. Háček je i můj kamarád a proto se tu moc ráda porozhlédnu pro inspiraci. Kontakt na mne je: ruzasimkova@seznam.cz. Dovolím si vás pozvat i na svůj blog.http://ruzena57.blog.cz/ je o mém velkém koníčku sbírání panenek a i o ručních pracech. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jsem moc ráda, že jste zavítala a na váš blog ráda mrknu. Panenky mám také ráda :) Děkuji moc za odkaz. Krásné podzimní dny Barča

      Vymazat
  44. Barčo na tvůj blog jsem narazila na blogu Zdeničky Zachové. Vyhovují mi tvé popisy na háčkování.
    castice@seznam.cz

    http://hosanda365.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Baru,

    poprvé na tvém fb profilu :-) Hezky se to čte a klobouk dolů před tím, jak vše děláš :-)

    Kuchynkova.P@email.cz

    Peťa


    OdpovědětVymazat
  46. Velká gratulace ke krásnému číslu! Na váš blog jsem narazila, když jsem hledala vzor na háčkovanou "televizní" deku. A vykoukl na mě váš projekt. Od té doby jsem pravidelnou návštěvnicí :o) A mimochodem - podle vašeho návodu už dokončuji čtvrtou deku, musím vybavit celou rodinku, aby se nehádali :o) Přeji krásné podzimní dny, Vlaďka
    vladimira.olivova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladi, to mne opravdu moc těší. Já se teď chystám na další televizní deku. Ale... pořád nemůžu najít vzorek, který byc použila, protože ty "véčka" jsou prostě TOP. Děkuji a přeji krásné podzimní dny Barča

      Vymazat
  47. Ahoj Barčo, na tvůj blog chodím od doby, kdy mi mamka uháčkovala pro moji třídní hajánka, když odcházela na mateřskou.
    Ráda bych taky jednou byla paní učitelka, jsi pro mne vzorem.
    Krásný blog.
    Sarazavinacnaiserteckacz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sári, moc děkuji za milá slova. Paní učitelka je senzační povolání, jen v některých směrech dost náročné. Ale mne baví a naplňuje :) budu držet pěsti, aby se ti tvé přání splnilo :) Barča

      Vymazat
  48. Ahoj Barčo,
    kde jsem blog objevila už vlastně ani nevím, v záložkách jej mám už nějaký ten pátek, a několikrát týdně tady ráda nakukuji a kochám se :) Mockrát děkuji za tu spoustu inspirací a návodů.
    S pozdravem Pavla (zackovapavla@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, moc mne těší, že sis mne založila ;) děkuji a přeji krásné dny Barča

      Vymazat
  49. Ahoj Baru, o blogu jsem se dozvěděla na FB a o tobě vlastně díky krámku s knoflíčky :-)
    Je to moc hezký blog, ráda se sem chodím kochat nebo pro inspiraci :-)
    Přeju hodně čtenářů :-) Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, díky moc, na knoflíčky už víceméně není čas. A děkuji ti moc za chválu :) Barča
      P.S. Kdyžtak prosím ještě dopiš mailík :) B.

      Vymazat
  50. Ahoj Baru,
    moc rád tvořím a ještě chodím na Zš .
    O tvém blogu mi řekla moje maminka.
    Chodím se sem inspirovat tvými nápady.
    Přeji ti spoustu spokojených a věrných čtenářu jako jsem například já
    a moje maminka.
    Máš moc pěkný blog a moc pěkně háčkuješ a tvoříš.
    Až budu velká tak bych chtěla být paní učitelka ve školce jako ty.
    Káta
    zspisarovniserovaseznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo, to mne moc těší, že i takové holky jako ty sledují můj blog. To je super!!! Jsem moc rád, že se ti tady líbí. Já tvoření miluji taky od základky a vyzkoušela jsem snad už všechno. Moc mne to baví. A učení ve školce mi stále umožňuje si jistým způsobem tvořit, budu držet pěsti, aby se ti jednou tvůj sen splnil :) Barča

      Vymazat
  51. Peknú nedelu prajem ...na blog som narazila pri pozeraní Tvorím, tvoríš, tvoríme ....Inka má vela blogov uložených a tak občas niektorý otvorím .....vlastný nemám ale ak chcem niečo tvoriť hladám inšpirácie
    číslo pozretí je krásne a do budúcnosti ešte vela čitatelov :) Irena
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, moc mne těší, že jsi na b´můj blog narazila u Inky :) je to super, jak je tento svět blogů krásně propojený. Taky se ráda kochám, ale času je opravdu málo. Barča

      Vymazat
  52. Milá Barčo,tento blog jsem objevila, když jsem chtěla kamarádce uháčkovat slunečnici a od té doby se sem ráda vracím. Děkuji ti za skvělé návody, články, obrázky a přeji ti, ať se daří nejen tvému blogu.
    Olga (ochlumska@post.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, tyjo, slunečnice je už dávná historie, to sem chodíš opravdu dávno, moc mne to těší a děkuji. Barča

      Vymazat
  53. Ahoj Barčo. Já jsem Tvůj blog objevila při pátrání po nějakém háčkovaném návodu :). Ráda se vracím, čtu Tvoje příspěvky a háčkované návody jsou pro mě inspirací. Jen mě mrzí, že jsem prošvihla poslání houmelessky :(. Jinak se omlouvám, že pod každý příspěvek nepíši..jééé, to je krásné a podobně. Tvé příspěvky se mi líbí, proto se vracím, a moc děkuji, že jsi ochotná se s námi ostatními podělit o návody a připravovat "Projekty". Přeji Ti mnoho nových čtenářů :D. Ivana
    kratochvilova1967@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc ti děkuji. Homelesku ještě klidně pošli, mám tam ještě jednu, přidám je do toho článku. Aby se i další holky mohly inspirovat :) Jinak to vůbec nevadí, že nekomentuješ každý příspěvek, i když bych kecala, kdybych tvrdila, že mne netěší každý komentář. Těší a moc, dává mi to zpětnou vazbu :) Děkuji za chválu a přeji krásné dny :) B.

      Vymazat
    2. Baru slibuji, že se polepším, a budu více komentovat =o).

      Vymazat
  54. Ahojky Barunko, chystám se Ti napsat už dlouho,ale stále to nějak nevycházelo. Tvůj blok jsem objevila asi před rokem v nějaké háčkovací skupince. Ráda sem chodím,ale nekomentuji. Dnes jsem si četla Tvůj článek o dětičkách a úplně mi naskočila husí kůže z toho,jakou máš pravdu. Opravdu si neumějí hrát, stále jen sedí u pc nebo telefonů o televizi nemluvě. Já sama už malé děti nemám,ale pozoruji to okolo sebe.
    Přeji Ti mnoho dalších krásných projektů a za všechny tvořilky moc děkuji :-) Hana H.
    hakovci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji moc. Odjakživa mne lákala psychologie a baví mne dětičky, práce s nima a celkově je vnímat, klidně bych dělala články na podobná témata, ale už to cítím jako bruslení po tenkém ledě a nerada bych "odborníky" byla odsuzována za svůj názor. To bylo spíš jen takové zamyšlení, jak to vnímám. Je to smutné, ale obávám se, že bude hůř. Přeji ti krásné podzimní a pohodové dny Barča

      Vymazat
  55. Hezký den přeji!
    Blog jsem našla před 3 lety asi jako 1. na počítači- a mám ráda vločky toho roku...:-)Upřímně je dělám každý rok...Blog se mi líbí moc-s povídáním,citáty,kezkými nápady,pěkně udělanými věcmi-a krásným háčkováním i popisy na něj.
    Děkuji za hezký blog-a blahopřeji k tak krásnému číslu.Přeji aby se dařilo i dál...:-)
    Eva od Olomouce
    evina.63@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, odkud od Olomouce jste? Děkuji moc za chválu. Krásné podzimní dny Barča

      Vymazat
  56. Krásný den, Váš blog jsem našla asi cca před rokem, kdy jsem se začala věnovat háčkování. Objevila jsem u Vás návod na háčkované dýně. Dále jsem podle Vašeho návodu háčkovala srdíčka. Děkuji za Vaši práci při sepisování návodů. Moc se mi líbí Vaše projekty :-). Přeji krásný podzim :-)! Alena Cekotovaalena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji moc za pochvalu. Moc mne těší, že se vám mé návody líbí a dobře se vám podle nich háčkuje. Projekty se budu snažit udržet aktivní :) krásné dny přeji. Barča

      Vymazat
  57. Krásný večer,tedy spíše ráno �� chtěla bych vám moc poděkovat za prima originální návody. Jednou, už ani nevím jak jsem objevila váš blog a od té doby koukám kdykoliv je volná chvilka.�� Ještě jednou děkuji Pavlína pavlina-adamkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, děkuji a jsem moc ráda :) nevadí, že nevíte, je mi jasné, že nejvíc lidiček je tu přes fb stránky :) krásné dny :) B.

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...