pondělí 31. října 2016

Gratuluji !!!


Tak je to konečně tady. Chtěla jsem se ještě jednou omluvit, že to trvalo, ale už to dělat nebudu. 
Už jsem s tím otravná určitě. 
Prostě čas je neúprosný. 
Ale za těch pár dní, které uběhly od překročení půlmilionku, máme už zase skoro 10 000 návštěv. 
Jste úžasné. 
Moc díky. 


Všechny vaše mailové adresy prošly pod mou rukou. 
Rozstříháno, složeno, vloženo a manžel vylosoval paní Ivanku, která na blog narazila teprve nedávno. GRATULUJI Ivi :)


A co bylo ve hře? 
Slíbila jsem něco zpod mého háčku, něco užitečného a něco na zub. Zpod mého háčku panenka, o kterou stále prosíte návod - vydržte ještě chvilku. 
Něco na zub - má oblíbená Laguna- snad jsem se trefila do chuti. 
A něco užitečného - hrníček- já tyto hrníčky miluji nadevše. 


Doufám, že jsem udělala radost.
Ještě jednou děkuji všem- vám, které se podílíte na návštěvnosti, vám, které komentujete- protože to je největší hnací motor a je vás čím dál víc :) a i vám, které jste se zúčastnily giveaway.

Díky, díky všem
krásný zbytek večera 
Barča

8 komentářů:

  1. Baru vše má svůj čas a Ivanka si určitě moc ráda počkala.. Gratuluji výherkyni a tobě přeji krásný den. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, věřím tomu, že ano :) děkuji moc a tobě taky pěkný den :) B.

      Vymazat
  2. No už jsem skoro jásala... =o). Moc gratuluji výherkyni, protože dárky, které si vybrala by určitě udělaly radost každé z nás ;). Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, to jsem moc ráda. Vždycky jsem taková nejistá, co se výběru týče. Protože vybírám co se líbí a chutná mně :) snad bude i výherkyně spokojená :) krásný večer B.

      Vymazat
  3. Darčeky sú nádherné a pani Ivanku určite potešia. Z celého srdca jej gratulujem. A vám prajem krásne dni a dostatok času na všetko, čo máte rada. Lucia

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...