pondělí 3. října 2016

Hodnocení projekt č. 5

Zdroj. Pinterest

Tak nám to září nějak rychle uteklo. Pro mne byl tento měsíc velmi hektický. Doufám, že říjen bude trošinku v pohodovějším tempu.

Na měsíc září (i když ne na celý) jsme se vrátili k projektům. Konkrétně jste měly dělat čepici. Jsem moc ráda za váš zájem. Těší mě, že se projektů účastníte. Spousta z vás psalo, že z časových důvodů tento projekt nestíhají. Nevadí. O nic nejde. Budou další. Dokud bude zájem z vaší strany, já se budu snažit vymýšlet další a další ;)

Projektu se vás zúčastnilo 8, což je skvělé. Trošku jsem se obávala, že po té delší pauze se na mne vykašlete. Ale jste úžasné. Vám všem se čepičky moc povedly. Holky, mám z vás radost, jaké jste šikulky :) A ještě jedna pochvala - všechny jste uvedly jméno - HURÁ!

Vkládám fotečky, které přišly do mailu, moc děkuji také za milé texty, které přikládáte. Moc mne těší :) 

Lenka Dvořáková
- Lenička psala, že vzoreček malinko pozměnila, ale nám to nevadí, čepička je moc hezká :)



Vozárová Marta
- Moc hezká čepička z příze Merino, Marti děkuji za fotečku :)


Dana Kulhavá
- Danuško, psala jste že nejste čepicový typ, já taky ne, ale tato čepka mne tak nějak baví :) - ale dcerce moc sluší i ta barvička je skvělá


Jana Figlárová
- Janička k čepičce udělala i šátek - nebo možná k šátku čepičku, už jsem vyprosila návod, tak třeba v listopadu se můžete těšit na projekt tohoto šátku, mně se moc líbí :) děkuji, Jani, ještě jednou


Klára Kopečková
- tato čepička je úžasně veselá a maličké moc sluší, děkuji


Michaela Musiolková
- Míši děkuji i vám za fotečky, vím, že černá se špatně fotí, ale myslím, že takto stačí ;)


Zdena Zachová
- Zdeničko, promiň, já musela vybrat tuhle - tvůj komentář, že se ještě teď směješ nad tím svým frňákem mne tak pobavil :) Teď tu sedím v kavárně, píšu komentář a pusu mám od ucha k uchu :) btw. tvůj "frňák" je super 
- a Zdenička poslala také fotku hotových dýněk, tak přikládám taky ;) díky moc Zdeni



Ivana Hemerková
- Ivi také děkuji za fotečku čepičky, moc se vám všem povedly
- ale co mne mnohem více potěšilo - minulý projekt neměl vlastně ani zhodnocení, vaše fotečka byla, Ivi, jediná, která ke mně dorazila, ale pončo máte tak úžasné, že nemůže zůstat "v šuplíku". Tak doufám, že se nebudete zlobit, že jsem ji vložila nyní, děkuji moc



Ještě jednou vám všem moc děkuji za účast.
 A víte co? 
Už mám pro vás vymyšlený další projekt, jen jej musím doháčkovat a sepsat návod. 
Záleží, jestli doma najdu ještě bílou přízi nebo pro ni budu muset někam zajet. 
Takže buď zítra nebo ve středu se můžete těšit. 
Ovšem, co to bude, to se nechte překvapit.
 Prozradím jen, že to bude něco užitečného :)

P.S. Troufly byste si i na nějakou větší deku před zimou? 

Krásný start do nového týdne, i když u nás deštivý,
přeje 
Barča :)

13 komentářů:

  1. Baru, moc pěkný projekt to byl. Já jsem ho úplně přehlédla.
    Větší deku před zimou .. já bych to dala třeba zimní projekt na dva nebo tři měsíce, Velká deka je nekonečná. Dělala jsem jich několik.
    A mezi tím může být taky nějaký malý projektík. To je Můj názor.

    Měj se pěkně .. háčku zdár Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deny, nevadí, třeba se zúčastníš dalšího 😉.
      To jsem pravě přemýšlela, že by mohlo jet více projektů i zaráz. Ono je to vlastně jedno, jestli bude malá nebo velká. Každý si může zvolit velikost podle sebe :) něco vykoumám. Deka mně moc láká. Barča

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni mají moc krásné čepičky,já ještě stále pracuji na jiné homelesce,proto jsem se projektu nezúčastnila. Příště to snad zvládnu,a malý projekt bych brala-třeba vánoční ozdoby ❤A deka je výborný nápad. Jen tak dál Baru,fandím ti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. S těma vánočníma ozdobama mne to taky napadlo. Přemýšlela jsem, že bych to udělala na prosinec a dala do kupy všechny vanoční návody. A fotečky stromečků a domácího zdobení by mne moooc potěšily. To by mohlo být super. Co myslíš? B.

      Vymazat
    2. Určitě skvělý nápad jen jestli v prosinci není pozdě. Už se peče kupuji dárky a je to takové zběsilé aspon v mém okolí. Ja už po chvílích dělám vločky na stromeček a jiné různé ozdůbky.

      Vymazat
    3. Teď mi přijde brzo. Možná se začátkem adventu. Pár kousků každý zvládne. Uvidíme 😉

      Vymazat
  4. Baru, to je super, určitě se zúčastním ráda dalšího projektu. Jednu velkou deku jsem nedávno dodělala, ale pokud to bude na delší dobu, jak píše Denisa, jdu do toho taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mám radost z každého projektu, kterého se zúčastní alespoň jeden človíček. Už mám v hlavě i nápad na zapojení trošky vaší fantazie, tak jsem zvědavá, jestli to bude mít taky úspěch ;)
      Krásný zbytek týdne Barča

      Vymazat
  5. Barunko, včera po operaci jsem se při pohledu na svůj frňák opět pěkně nasmála😂..moc děkuji za pěkný projekt a těším se na další.. I když na mne ještě čeká Toníček. Měj se moc hezky, pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, včera jsem na tebe celý den myslela, jestli už to máš za sebou. Jsem ráda, že to dopadlo dobře. Další projekt jdu zrovna sepisovat ;)

      Vymazat
  6. Baruš, čepičku jsem nestihla :-( Deky jsem letos udělala 4, pátá je těsně před dokončením. Slíbila jsem si že příštího projektu se zúčastním, ale jestli to bude deka, tak teda nevím... No uvidíme. papa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, to nevadí, budou další a další. A deku bych dala určitě na souběžný projekt. Teď jdu sepsat další, konečně jsem si po celém dni sedla :)

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...