čtvrtek 27. října 2016

S hrnkem čaje v ruce


Magické číslo překročeno a já jsem totálně odrovnaná. Jste vážně úžasné, a i když těch článků teď bylo po skromnu, tak jste půlmilion návštěv překročili už v sobotu, tuším. 
Od té doby jsem vám ale nestihla poděkovat. 
Děkuji a opravdu si toho moc vážím. 
A protože vás bylo opravdu véééélikánské množství, doufám, že se nebudete zlobit, když losování udělám v pátek nebo v sobotu.  


Nejen, že opravdu nic nestíhám, ale teď jsme měli pár dní návštěvu, to jsem vždycky úplně mimo realitu. 
Ale... skolil mne zánět močového měchýře. 
Ještě, že zítra naposledy do práce, a pak konečně pár dní volno. 
A když říkám volno, tak tím myslím volno v posteli s velkou zásobou čaje. 
Děti si vzala na prázdniny babička, tak toho musím využít a dát se do pořádku. 
Asi si pořídím zásobu filmů. 
Máte nějaké tipy? 
Miluji romantiku, filmy ze života - alkohol, drogy, násilí, pak také české filmy a inteligentní komedie, takže kdyby vás něco napadlo, budu ráda. 


To mi připomíná, že bych vám chtěla ještě všem doporučit film Bezva ženská na krku, která jde momentálně v kinech.
My jsme jej včera s manželem shlédli. 
A za mne teda palec nahoru. 
Film se mi opravdu líbil a dost jsme se u něj nasmáli :)
Teď už se s vámi loučím, jdu zalést do pelíšku, abych se trochu na zítra vyspala.

Přeji vám krásný zbytek týdne 
Barča

14 komentářů:

  1. Milá Barunko, včera jsem vzpomínala, jak zvládáš práci o prázdninách, navíc bez kolegyně, ale k napsání jsem se nedostala, měli jsme doktorské kolečko.
    S filmy neporadím,tv nemáme už nekolik let a když si chci něco pustit k pletení, tápu a nakonec vyhraje radio povídka nebo pohádka.
    Dnešek zvládni, hodně sil a rychlé uzdravení. A k tomu půlmelounu moooc blahopřeji, čísla nesleduji,ale přemýšlím,koho pověřím focením šátku nebo zda opět foto nepošlu.
    Krásný den, Barunko.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, zvládám to. Nic jiného mi totiž nezbývá. Ale dneska je naštěstí dětiček méně. A šátek určitě nafoť. Budu moc ráda :) Barča

      Vymazat
  2. Gratuluji ke krásnému číslu, které pro Vás jistě bude motivací. Přeji pohodový odpočinek. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henri, děkuji moc. Motivace to je obrovská. To máte pravdu. Přeji vám krásný zbytek týdne :) Barča

      Vymazat
  3. Blahoželám ku krásnemu číslo, len tak ďalej a o chvíľu to bude milión, k čomu rada dopomôžem :-). Vaša choroba ma veľmi mrzí, viem aké nepríjemné to je, verím,že sa čoskoro uzdravíte. Hlavne veľa oddychujte. Prajem vám krasne dni. Lucia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, děkuji mockrát, akorát k tomu miliónu je ještě pěkně dlouhá cesta. Ale uvidíme, třeba to bude rychlejší než si myslím :) děkuji moc, včera jsem se nehla z postele :) krásné dny i tobě :) B.

      Vymazat
  4. Brzké uzdravení,mám sama bohaté "zkušenosti",kdo nezažil, tak neví. Tak mnoho sil,litry čaje a nohy v teple.Svaťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svati děkuji :) snažím se dát se zase do kupy. Přeji ti krásný zbytek víkendu B.

      Vymazat
  5. Barunko přeji ti brzké uzdravení. Toto trápení také moc dobře znám.. Nevím proč, ale vždy mne trápí na jaře... Tak hodně čaje, teplo a brusinky a hlavně odpočívej, vše počká. Drž se, pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, já to právě neznám. Měla jsem zánět 2x po druhém porodu. Od té doby klid. Snad to bude brzo ok. Děkuji Barča

      Vymazat
  6. Krásný blog a proto tak krásné číslo. Film, ke kterému jsem se po několika letech vrátila je Muž z Acapulca :) , k háčkování mám připravenou Lídu Baarovou a Domácí péči. Tak jsem na ně zvědavá :) Ať se Vám co nejdříve uleví.... Štěpánka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, moc děkuji. Už mám njaké filmy v záloze ale zkusím ještě tu Domácí péči. Děkuji moc za tipy. Ještě jsem zjistila, že mám na sleduvání uloce 80 dílů skluz, tak jsem včera u háčkování dohnala asi 8 dílů, no to mám tak na měsíc sledování :D Přeji ti krásné dny Barča

      Vymazat
  7. S radou na dobrý film jdu pozdě, ale třebas ji využiješ příště :) My jsme ses starší dcerou odkoukaly seriál Cizinka ( Outlander), moc hezký. A naposledy jsem v kině byla na filmu Než jsem Tě poznala, dostala jsem lístky spolu s knížkou od dětí k narozeninám. Knížka je samozřejmě lepší, ale film se taky povedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, děkuji, vůbec není pozdě, využiju to pro příště. Ani jedno neznám :) Krásný zbytek víkendu, u nás dneska krásně slunečný, Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...