pondělí 31. října 2016

Krásné ráno...



"Každé ráno máme po zazvonění budíku úplně novou příležitost udělat v čase, který nám byl darován, to, co chceme. A po celý zbytek života budeme tento dar dostávat znovu a znovu. "

Konečně snad po měsíci mám zase chviličku volna- mezi odvedením dětí do školy a školky a jitím do práce. 
Začátkem roku mi to vycházelo téměř pravidelně, že když jsem měla odpolední, stíhala jsem ranní kávu. 
Ani nevím, jak je to možné, ale teď na to prostě čas nebyl.
Byla jsem v práci snad celé dny :)
 A to jde poznat také na příspěvcích na blogu. 
Tak nějak prořídly :)

Tak to jdeme napravit.

Kdo pravidelně čte blog, tak ví, že naše děti nebyly doma.
Nebudu zastírat. 
Se vstáváním jsme nepospíchali.
O to víc bylo kruté dnešní ráno.
A víte, jak to dopadne, když nepřenastavíte dětský budík?
Přesně.
Zvonil o hodinu dřív.
To nám ten den pěkně začal. 


Proto jsem teď tady. 
Vychutnávám si svou ranní kávu, a protože čas je neúprosný, vzala jsem si na dokreslení obrázky, co jsem v pátek začala. 
Protože se mi nelíbila výzdoba, která byla na dveřích, nakreslila jsem holku a kluka.
Chlapeček bude v ruce držet balónky.

A na hlavách mají oba kšiltovku.
Přesně tu stejnou, jako mají naši "Zajíčci".
Když jsem obrázky v pátek dokreslovala, děti stály kolem mne a dohadovaly se, že jsem nakreslila právě je.
Což si myslím, že je ta nejlepší forma pochvaly.
Na to, že kreslit fakt neumím, jsem spokojená.


Dneska mám před sebou opět dlouhý den. Musím ještě dneska stihnout vylosovat jednu z vás a už to konečně uzavřít. Pak mám připravený návod na takového vtipného andílka. A musím doháčkovat druhou bačkůrku k té fialové dece. 
Někdy bych ty dny potřebovala alespoň o pár hodin natáhnout. 
Snad stihnu vše, co bych chtěla.

Přeji vám, aby váš začátek týdne, byl co nejpohodovější.
U nás opět svítí sluníčko.
A to je rozhodně něco, co mi dodává energii. 
Mějte se krásně
Barča

"Nezávisle na tom, jak se cítíš, vstaň, obleč se a jdi si za svým snem."

8 komentářů:

  1. Krásné ráno, Barunko. Na andělíčka se moc těším.
    Taky jsem tu byla hned po ránu načerpat sluníčko. Hned je líp na světě.
    Krásný sluníčkový celý den.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, dneska musím koupit ten flees a dodělám ho. Včera 2 papírnictví a ani v jednom jsem nepořídila. Dneska mám v práci sice dlouhou, ale pak musím do města, tak to sfouknu ;) dodělání mi zabere pak už jenom chvilku, jak uložím dětičky. Krásné dny :) Barča

      Vymazat
  2. Barčo, ne náhodou se říká, že všechno zlé je pro něco dobré. Sice budík zvonil dříve, ale stihla jste ranní kávu, na kterou normálně "není čas". Dnes nastal :o)
    Krásné podzimní dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, přesně tak. Čověk musí umět vytěžit z každé situace :) krásné dny i tobě :) Barča

      Vymazat
  3. Barunko já ti moc přeji ať se vše vrátí brzy do normálu. Ale z každé změny vyjde vždy něco pozitivního. Já byla včera po noční jak praštěná polínkem... Měsíc odpočinku je znát, ale věřím že příště už bude lip. Přeji ti krásné podzimní dny. Pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, to ti věřím, to musí být krutý návrat do reality. Já když naopak mám čas nic nedělat a jen odpočívám, cítím se ještě více unavená. Asi to dělám špatně :) Krásné dny i tobě Barča

      Vymazat
  4. Ahoj Barčo, musím pochválit tvoje obrázky. Já "pracuji" s dětmi ve družině a také bych chtěla tak "neumět" kreslit... ;-)Tak ať se daří! Krásné podzimní dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, máš můj obdiv, nevím, zda bych měla na školáky trpělivost :) děkuji moc za pochvalu, ono to vždycky musí dozrát a pak to jde tak nějak samo... Krásné dny také tobě B.

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...