pondělí 17. října 2016

Zpátky


do běžeckých bot. 
Po jak dlouhé době? 
Ani sama nevím. Ale bylo to super. 
Letošní běžecká sezóna je slabá. 
Sice jsem ještě před rokem říkala, že mne běžecký závody nezajímají... ale... letos jsem jich vymetla celkem dost. 
Ale čas na trénink není. 


Pomalu končíme. 
Máme za sebou Night Run v Olomouci tuto sobotu. 
Bylo to fajn, skvělá atmosféra. 
Původně jsem si myslela, že to ani neuběhnu a nakonec se mi běželo úplně v pohodě. 


Přede mnou je ještě jeden a to je Zombie Run v Praze. Na ten se teda těším moooc. Koho by zajímalo více, může se mrknout ZDE
Popřípadě se přidat.


Jednou z věcí, kterou na běhu miluji ze všeho nejvíc, jsou běžecké čelenky.
A protože už několik doma mám, pořídila jsem si ještě jednu růžovou.
Ta v mém sportovním šatníku ještě chyběla. 
Jsou skvělé, mohla bych mít klidně na každý den jednu.
Ale... taky sponzora :-D


A protože plánuji běhat i příští rok, pokud mi zdraví dovolí, prosím vás o tipy, které závody se vám osobně líbily nejvíc?
Pokud to zvládnu, ráda bych zkusila opět půlmaraton. 
Asi v Olomouci, protože ten byl skvělý.
Trošku mne láká Vltava Run. 
A chtěla bych zkusit Spartan Race. 
Ale uvidíme, co bude... to je všechno až v roce 2017.


Mějte se krásně a budu ráda za vaše tipy na běhy.
Přeji krásný zbytek večera 
Barča


6 komentářů:

  1. Barunko moc ti blahopřeji.. Já to tušila, vždyť jsi holka šikovná. Čelenky jsou opravdu parádní.. Moc ráda také čelenky nosím, ale ne na běh😉..To bych určo nedala.. Nedávno jsem viděla reportáž o běhu okolo brněnského Priglu. Běh v pěkné přírodě. Jinak ti žádný jiný bohužel nedoporučim.Já radši ty motorky😉.Měj se moc hezky. Z❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, ten brněnský jsem registrovala, každopádně nikdo se mnou nechtěl, tak jsem nakonec nejela. Určo bys ho dala. Je to láska, když překonáš ty počátky. Ale chápu, někdo jej nemusí :) krásný zbytek týdne Barča

      Vymazat
  2. Ahoj Barčo,
    já můžu dát tip na naši Kopřivnici :-) http://beh-roznov.koprivnice.org/
    Já teda neběhám, ale tyhle závody jsou vždy spojené s Během dětí Kopřivnicí, kde běhají moji tři kluci :-)
    Pěkný věčer, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, určitě na to mrknu, děkuji ti moc za tip. Příští rok bude i Maťa asi chtít na závody, tak uvidíme co se kde naskytne Barča

      Vymazat
  3. Ahoj Baru, jsem ráda, že jsi ok, bála jsem se o tebe, tolik náročna kolem. Se závody ti neporadím, já běhala pro radost před posledním těhu, nyní zatím není čas/síla/hlídání..ale pokud to má přijít, přijde to. Procházky s kočárkem jsou taky skvělé a do těch našich kopců se člověk taky zapotí:-)
    Krásné dny
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, za posledních 14 dní jsem se téměř nezastavila, jsem skoro pořád v práci. Je to celkem mazec. Věřím, že se k tomu jednou vrátíš. Já taky teď často neběhám :/

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...