úterý 5. prosince 2017

Mikulášování


To je nápad Mikuláš v týdnu :)
Naši kluci dneska mají až do 18h zpívání, takže dneska trošku provizorně. S čertama na olomouckém náměstí a doma jsem jim mezitím připravila překvapení s balíčkem. 


Doufám, že to ten náš druháček zvládne přeluštit bráškovi.



V baráku smrad jako v pekle, tak snad se mi to podařilo pořádně vyvětrat. Ještě, že v krbu zůstalo trochu popela.


Už je sice pozdě, ale třeba se někdo inspiruje na další roky. 
Jsou na cestě domů. 
Jsem zvědavá na jejich reakci.

Mějte krásný večer 
Barča

6 komentářů:

  1. Barčo, vy jste tedy "éro". Řehním se tu už 5 minut, a tak jsem se rozhodla, že to musím naspat. Představuji si vaše kluky jak budou šílet! Moc se těším na jejich reakci. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwi, já jsem se zase nějak nedostala. Kluci byli samozřejmě nadšení a zároveň měli respekt. Papírky jsem jim schovala na památku :) Přeji ti krásné dny Barča

      Vymazat
  2. Barunko nejsou ti tví kulíšci po tobě..Jsi veselé čírtě😇😇...Jsi bezva mamka. Nádherné dny Vám všem že srdíčka přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, Mates určitě, však mně tím taky štve :) a štěpánek je náš anděl, jinak si to nemůžu vysvětlit. Dneska ráno vstal, oblíkl se, obešel jednoho po druhém, dal nám pusu a popřál nám ať máme krásný den a že nás má rád :) netuším, kde se to v něm bere. Je úžasný :)
      Krásné předvánoční dny :)
      B.

      Vymazat
  3. Barčo, Váš příspěvek jsem si přečetla až dnes. Ale musím říct, že je to opravdu originální nápad :-). Jen by mě zajímalo, jak se Vám, jako učitelce, psalo s těmi hrubkami :-D, to asi dalo největší práci, viďte? :-)))
    ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nejhorší bylo asi to písmo, ale nakonec mně to trklo a psala jsem to levou rukou. Což splnilo požadovaný efekt. A hrubky se daly. Prostě jsem psala skoro vše opačně :D B.

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...