pondělí 4. prosince 2017

Tvoření na jarmark IV


Příspěvky "Tvoření na jarmark" u vás mají velký úspěch. 
Tak jsem se rozhodla, že vám ještě něco nafotím a přidám. 
Já bych potřebovala tak desatery ruce, abych všechno stíhala.
Dneska naprosto něco jednoduchého, co zvládne naprosto každý. 
I dětičky. 
Jde o stromečky ze šišek.

Budete potřebovat:

  • hezké velké šišky
  • korky (jak jinak, že)
  • bílý Balakryl nebo třeba akrylovou barvu a štětec
  • Herkules a štětec
  • drobné třpytky (já kupuji u vietnamců - je to tuším na nehty a stojí 10 kč)


V první řadě si vybereme krásné otevřené šišky, rozkrojíme korkový, špunt a nalepíme zespod na šišku (jako kmen). 
Můžete korek natřít na hnědo, ale také nemusíte. 
Já osobně jsem natírat nechtěla.
Nyní vezmeme štětec a Balakrylem (nebo akrylovou barvou) natřeme šišce konečky "větviček" (barva nemusí jít až ke středu šišky). Necháme zaschnout. 
Poté na bílé části štěteckem naneseme Herkules a posypeme šišku třpytkama. 
Necháte zaschnout a máte hotovo. 


Můžete přilepit barevné kuličky nebo nahoru dát mašličku. Já nechala takhle čisté.
Přeji vám všem krásný adventní čas :) 
Barča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...