pondělí 19. února 2018

Kočička Josefínka



Já vím, tohle jméno už tady bylo, ale Štěpánek si to nenechal vymluvit. 
Tahle kočička je dělaná pro něj. 
Moc si ji přál a jméno Josefínka se mu moc líbí. 

I když se teda přiznám, že na ni čekal docela dlouho...
Uháčkovanou jsm ji měla raz dva. 
Jenže jsem nebyla přesvědčená o tom, jestli jsem chytla správně všechny poměry a jestli bude hezká.


Dneska jsem se konečně odhodlala to zkusit.
A myslím, že se povedla. 
Ale to není důležité.
Důležité je to, že se líbí Štěpánkovi.


Abych to vysvětlila...
Náš Štěpin miluje svou plyšovou kočičku a chtěl pro ni kamarádku.
Hned s ní šel spinkat. 
Tak jsem mu ji teď na tajno "ukradla" abych ji mohla vyfotit.


Moc se omlouvám všem, které jste mi poslaly na majl meďoušky. 
Rozhodně si toho moc vážím a pokusím se zítra je naskládat dohromady.
Jen jsem se zase dostala do nějakého časového presu :/

Mějte se moc krásně a přejii vám pohodový týden
Barča

12 komentářů:

  1. Baru na první dobrou jsem si myslela, že Josefínka je mrně. A ono nee..Je to pěkně velká holka.😉
    Je nádherná, moc se ti povedla. Krásné dny ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, no jooo, není to žádný drobeček. Moc děkuji za pochvalu... Krásné dny také tobě :) Barča

      Vymazat
  2. ... moc pěkné výrobky, a kde seženu popisy na ty háčkované hračky? Ifka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Ifko, spousta návodů je tady na blogu. Medvídky a kočičky, které přidávám v poslední době dělám podle sebe :)
      Přeji vám pěkný zbytek večera Barča

      Vymazat
  3. Dobrý den Baru, Josefínka je opět nádherná, moc roztomilá, také bych si jí vzala hned do postele :-D Vaše háčkovaná zvířátka jsou originální a nemají chybu! Hezký večer, Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Barunko, nádhera, achám tu a kochám se.
    Šikulka veliká.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  5. Baruško,Váš blog velmi často navštěvuji a "opisuji".Podle Všich návodů jsem toho již hodně vyrobila:-)).Prosím můžete mi sdělit,jaká byla spotřeba příze mink na kočičku??Vůbec jsem tuto přízi neznala.Děkuji Eva z Kraslic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Evi, já přidávám k Mink ještě jednu bavlněnou přízi a spotřeba na Josefínku byla cca 1,5 klubíčka Mink. Přeji krásný den Barča

      Vymazat
    2. Baruško,děkuji za odpovědˇa radu:-)).Jestli mohu poradit tazatelkám na popis,tak děvčata navštivte:mimibazar-háčkování a Fleur(placené návody).Určitě návod najdete.Hezký život s háčkem Eva z Kraslic

      Vymazat
    3. Evi, take si myslim ze na medvidky je navodu vsude spousty. Verim, ze i na mmb nejake nejake budou. Jde opravdu pouzit jakykoliv navod na medvidka :) krasny vikend

      Vymazat
  6. Barčo, Josefínka je moc pěkná kočičí slečna. Povedla se, tak jako všichni tvoji medvídci. :-)Štěpánek je šťastný, že jeho maminka umí takové krásné hračky. :-)Pěkný zbytek neděle. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši mockrát ti děkuji. No štastný to on je, akorát musím medvídky balit bez něho, protože každého obrečí. Chtěl by si je všechny nechat :)
      Krásné dny Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...