pátek 20. července 2018

Štěpánek


Jsem ostuda a vím to. 
Stydím se, že jsem tady zase tak dlouho nebyla, ale zjišťuji, že bych se potřebovala rozkrájet, abych mohla stíhat vše, co bych si přála. 
Takže jestli mi tu zůstal ještě někdo, kdo tady rád čte, tak se vám jdu dneska pochlubit, jak mám šikovného mladšího syna. 
Matýsek je u babičky, tak mám doma jedináčka. 
Každý den něco vymýšlíme a kutíme a dneska jsme vymysleli, že bychom mohli zkusit udělat nějakou letní klučičí ozdobu. 


Korálky jsme vybrali spolu, přívěšky taky, kůži si Štěpánek vybral sám a doma si navlíkl tak, jak se mu líbilo. 


Já jsem mu jen přidělala přívěšky a udělala uzlíky. 
Je moc spokojený a já jsem na něj pyšná, protože na to, že má 5 mi přijde, že to celé moc pěkně sladil a navíc... mu to ohromně sluší :)


Ještě bych chtěla moc poděkovat Radušce, 
se kterou se znám už několik let, ale pouze přes FB. 
Dneska jsme měly tu čest se poznat osobně a já jsem za to moc ráda. Je strašně zvláštní, když někoho znáte, víte o něm spousty věcí, znáte jeho děti už několik let a přitom ho vidíte poprvé v životě. Děkuji za to krásné setkání, děkuji i Raduščiné mamince, že mně nechala pozdravovat a zdravím zpátky :) 
moc si toho vážím.
Přeji všem krásný víkend a celé prázdniny
a doufám, že mi tady ještě nějaké čtenářky zůstaly :)
Mějte se báječně 
Barča

9 komentářů:

  1. Milá Baruško.
    Kluci vyrostli... :-)
    To víte,že na Vás myslíme...Mějte hezké léto,a prostě si všechno užijte.
    Přátelství je krásné.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to neuvěřitelné jak ty děti rostou. Někdy si říkám, ze je škoda, že se ten cas nedá zastavit. Krásné léto též vám Barča

      Vymazat
  2. Barunko, hurá, že jsi zpět. CHbyělas. Moc. Štěpánek je šikulka po mamince.
    Krásné léto a zas brzy ahoj.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuji. Štěpánkovi to vyřídím ♥️. Také přeji krásné léto Barča

      Vymazat
  3. Jupí Barunka je zpátky a její úžasní chlapáci s ní.
    Šikulky jsou to po tobě a to je základní kámen pro život.Posílám ti mnoho pozdravů a krásné sluníčkové dny přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Štěpánek je šikulka, moc hezky si vše vybral. :-) Měj se prímově. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji, ti moji kluci tak strašně moc rádi tvoří :) Vyřídím mu to, děkuji
      Barča

      Vymazat
  5. Ahoj Barčo, přejeme celé Tvé rodině krásné léto! ZUZU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzu, sice už je podzim, ale i tak moc děkuji. Přeji krásné dny :)

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...