pondělí 5. listopadu 2018

Viktorie


Viktorka, Viki, Vikinka, Vikouš. 
Tohle jsem já.
Sněhobílá princezna. 
A víte co? 
Prý jsem lední medvědice.
Moc tomu nerozumím, ale říkali mi to. 
Hmm...
Doufám, že si nikdo z vás nemyslím, že jsem jako kus ledu?
To já totiž nejsem. 


Jsem jen další z medvíďat od Bandorky. 
Vymazlená bílá medvědice.
Líbím se vám? 


Na fotkách jsou se mnou ještě Hubert a Růženka.
Schválně, uhádnete, kerý je Hubert a která je Růženka?

A mám pro vás ještě jedno tajemství. 
Vlastně dvě.

1. zdá se vám, že si z vás Bára dělá šprťouchlata, protože píše na starý blog a ne na ten nový? Tak ještě chvilku vydržte - víte, ona totiž sama neví, co chce. 
A za 
2. můžete se těšit na faaaakt skvělé návody na vánoční tvořeníčko

A teď už musím do pelíšku, mějte se pěkně a těm, kdo ještě nespí, přeji dobrou noc :)

Růženka a 
Barča

4 komentáře:

  1. Sprťouchlata se ti zachtělo 🤣😉..
    Viki jsi úžasná,tak jako ostatní Úžasňáci,tak jako Barunka.🖤.Jste úžasná partička. A já se tak těším co si na nás Barunka připravila..pozdravuj ji pěkně prosím.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, trošku si tady s tím pohrávám :)
      Ale všechna schválení nějak dlouho trvají
      měj se krásně :)
      B.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Lucinko, děkuji a i já se moc těším :)
      Krásné podzimní dny Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

CAL na dámskou kolovou sukni

Krásný den, šikulky,  kdo ještě nepostřehl, jedeme další CAL.  Tentokrát na dámskou kolovou sukni. Sukni s překvapením, protože já sama ji j...